Компенсація від Shopify для українського бізнесу

Як створити Shopify магазин: Відео-гайд, інструкція та реальний досвід


Як створити Shopify магазин: Відео-гайд, інструкція та реальний досвід

Завдяки сучасним технологіям і платформам створення і запуск онлайн-магазину набагато спростилися. Однією з таких платформ є Shopify. Вона дає змогу створювати якісні та привабливі магазини з мінімальними витратами і зусиллями навіть за відсутності технічних знань.

У цій статті ми розглянемо, як створити свій магазин на Shopify з нуля. Ми охопимо всі кроки, починаючи від реєстрації аккаунта і вибору теми, до додавання товарів, налаштування способів оплати і доставки, налаштування SEO і просування магазину.

Ми також дамо поради щодо оптимізації та поліпшення магазину після його запуску, щоб ви могли максимально ефективно використовувати платформу Шопіфай і досягти успіху у своєму онлайн-бізнесі.

Зміст

Відео-гайд зі створення Shopify-магазину

Команда Shopify підготувала для вас повний відео-курс зі створення магазину. У цьому гайді ви крок за кроком пройдете всі етапи створення магазину і його налаштування до моменту запуску.

Інструктор курсу – співробітниця відділу підтримки Shopify Саманта Рене, яка має свій власний магазин. Вона знає як у теорії, так і на практиці, як створити свій бізнес на Шопіфай.

Відео-курс від команди Shopify:
Докладніше

Плюси та мінуси створення магазину на Shopify платформі

ПлюсиМінуси
Показати все
Простота використання

Shopify має простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, що дозволяє швидко створювати онлайн-магазини навіть новачкам у e-commerce.

Вам не потрібно володіти навичками дизайну, розробки або SEO, щоб створити магазин Shopify з нуля. Рекомендації та підказки команди Шопіфай допоможуть визначитися, що потрібно робити на кожному етапі для успішного старту та розвитку вашого бізнесу.

Масштабування бізнесу

Shopify підходить для бізнесу будь-якої величини. Ви можете почати бізнес на Shopify без досвіду у торгівлі. Так само і великі бренди можуть забезпечити свій бізнес усім необхідним за допомогою Shopify.

Для кожного бізнесу Шопіфай запропонує відповідний набір інструментів та рекомендації для подальшого розвитку.

Розширення базового функціоналу

За допомогою численних додатків, доступних у магазині додатків Shopify, можна розширити функціональність свого магазину.

Додавання функціоналу відео-відгуків, допродаж супутніх товарів на сторінці кошика чи підключення провайдера звичної для вас платіжної системи – Шопіфай надає стороннім розробникам API для реалізації затребуваних ідей.

Інтеграція з іншими торговими майданчиками

Шопіфай не обмежує вас рамками своєї платформи. Торгуючи у своєму магазині, ви можете паралельно продавати товари на відомих торгових майданчиках, таких як Amazon, eBay, EtsyGoogle Shopping або у соцмережах.

Shopify запропонує вам необхідний функціонал, щоб ви могли керувати своїм бізнесом на цих майданчиках безпосередньо з адмінки Shopify-магазину.

Висока ціна

При використанні платформи Shopify необхідно оплачувати обраний тарифний план. Ціни на Шопіфай тарифи стартують з 24$ (при оплаті роботи магазину на рік наперед) або 32$ при щомісячній оплаті.

Це може виявитися дорого для бізнес-початківця, тому Shopify надає всім пільговий період – 3 перші місяці роботи вашого магазину за 1$/місяць.

Немає доступу до серверної частини сайту

Шопіфай працює за принципом SaaS. Це означає, що ви не матимете доступу до серверної частини сайту і не зможете перенести свій магазин на свій сервер.

У вашому розпорядженні – інформація про товари, колекції та деякі інші дані, які ви зможете експортувати у вигляді CSV-файлу при бажанні перенести свій бізнес на іншу платформу.

Оплата додатків

Крім оплати тарифів Shopify у вас можуть бути інші щомісячні або разові витрати на додатки, встановлені у магазин.

Витрати на використання додатків варто розглядати як інвестиції. І ви завжди можете видалити додаток, інвестиції в який не виправдалися.

Обмежений вибір мов

Shopify підтримує пару десятків мов адмін-панелі магазину, серед яких немає російської та української. Це може бути перешкодою для тих, хто погано знайомий з англійською – основною мовою платформи.

При цьому Шопіфай не обмежує у виборі мови користувачів вашого магазину – ви можете створити свій магазин на українській чи на будь-якій іншій мові.

Покрокова інструкція: Як створити і запустити Shopify-магазин

Крок 1: Зареєструйтеся на платформі Shopify

Зареєструйтесь на Shopify, щоб розпочати створення магазину. Для цього треба перейти на офіційний сайт Shopify і натиснути кнопку "Start free trial" (тріал-період діє 3 дні). Для реєстрації не потрібна банківська карта чи будь-яка інша платіжна інформація

Після цього потрідно заповнити необхідні дані та дотримуватись інструкцій на екрані. Ви можете пропустити більшість питань, у тому числі – вибір назви свого майбутнього магазину, яку ви зможете додати пізніше.

Порада
Докладніше
Перші 3 місяці роботи вашого магазину ви платитимете по 1$/місяць, але потім вам знадобиться вибрати тарифний план Shopify. Ознайомтеся з цінами та тарифами Shopify та їх функціональністю, щоб переконатися, що серед них є відповідний тариф для вашого бізнесу.

Крок 2: Додайте товари

Щоб додати товари до свого магазину, натисніть кнопку "Products" у лівому сайд-барі адмін-панелі вашого магазину. Потім натисніть "Add product" та заповніть інформацію про товар, таку як назва, опис, ціна тощо.

Порада
Докладніше
Намагайтеся додавати описи товарів максимально докладними та привабливими для покупців. Також рекомендується додавати якісні фото товарів, щоб покупці могли побачити товар з усіх боків.

Крок 3: Створіть колекції

Колекції дозволяють групувати ваші товари за категоріями, темами або іншими характеристиками, що може зробити процес пошуку та покупки для ваших клієнтів більш зручним та ефективним.

Порада
Докладніше
При створенні колекцій визначайте категорії, які є найбільш логічними для вашого бізнесу та зручними для ваших клієнтів. Ви можете розміщувати один і той же товар у кількох колекціях одночасно.

Крок 4: Налаштуйте оплату

Щоб налаштувати оплату, перейдіть на сторінку загальних налаштувань магазину (кнопка "Settings", яка знаходиться у нижньому лівому куті вашої адмін-панелі Shopify), потім натисніть "Payments" та виберіть відповідні платіжні системи для свого Shopify-магазину.

Порада
Докладніше
Не додавайте занадто багато методів оплати – зазвичай, системи PayPal і оплати кредитною карткою цілком достатньо.

Крок 5: Налаштуйте доставку

Налаштуйте доставку, перейшовши із загальних налаштувань у розділ "Shipping and delivery". Тут ви можете налаштувати вартість доставки на основі ваги та суми замовлення, а також вибрати, у які країни ви готові відправляти замовлення.

Порада
Докладніше
Розгляньте можливість надання безкоштовної доставки для залучення покупців.

Крок 6: Виберіть тему магазину та налаштуйте дизайн

Після налаштування основних параметрів магазину необхідно вибрати тему, яка відображатиме ваш бренд та товари найбільш вигідно. У Shopify є безліч безкоштовних і платних тем, з яких можна вибрати відповідну для свого магазину.

Під час вибору теми враховуйте свої бізнес-цілі, а також потреби та переваги ваших потенційних покупців. Зверніть увагу на дизайн, зручність навігації, швидкість завантаження сторінок і функціонал теми, який може вплинути на досвід користувача і конверсію. Наприклад, якщо у вас багато товарів, то варто вибрати тему з гарною навігацією та можливістю швидкого пошуку. Якщо ви продаєте товари для дітей, виберіть яскраву і барвисту тему, яка приверне увагу маленьких покупців.

Порада
Докладніше
Не забувайте, що тему можна налаштувати на свій смак, додавши або прибравши різні елементи та функції, а також змінивши колірну гаму.

Крок 7: Додайте інформацію про свій бізнес

Створіть сторінку "Про нас", щоб надати інформацію про свій бізнес, його історію, місію та цінності, а також сторінку "Контакти" із контактними даними, які дозволять клієнтам зв'язатися з вами.

Також, створіть сторінки "Правила обміну та повернення товарів", "Умови використання сайту", "Політика конфіденційності" та інші необхідні для ведення онлайн-бізнесу сторінки. Ці сторінки можна заповнити в одному місці - у загальних налаштуваннях магазину в розділі "Policies".

Порада
Не соромтеся додавати максимально повну інформацію про свою компанію. Це дозволить встановити більш довірчі стосунки з потенційними клієнтами та підвищити рівень довіри до вашого бренду. Крім того, не забувайте оновлювати інформацію про свою компанію, якщо у ній відбуваються зміни.

Крок 8: Створіть навігацію онлайн-магазином

Навігація є важливим елементом будь-якого онлайн-магазину, оскільки вона допомагає відвідувачам швидко знаходити товари та послуги, що їх цікавлять. Ви можете додати посилання на категорії товарів, сторінки з інформацією про доставку та повернення, контактну інформацію та багато іншого. Щоб спростити навігацію для ваших клієнтів, ви можете змінювати порядок посилань та створювати підменю.

Порада
Зробіть навігацію свого магазину максимально простою та легкою для розуміння. Це допоможе клієнтам швидко знайти потрібні сторінки та товари та зробить відвідування вашого магазину приємнішим.

Крок 9: Запустіть магазин

Після налаштування магазину та додавання товарів, ви можете запустити свій магазин. Для цього достатньо зняти пароль із теми вашого магазину. Це можна зробити в розділі "Preferences" розділу "Online Store" вашої адмін-панелі Шопіфай.

Порада
Коли ви запускаєте магазин на Shopify, важливо розуміти, що це тільки початок вашого шляху. Не чекайте, що ваші продажі почнуть стрімко зростати з перших днів. Важливо продовжувати працювати над покращенням вашого магазину, оптимізувати його та просувати, щоб залучити нових клієнтів.

Крок 10: Підключіть канали продажу (опціонально)

У Shopify передбачено функціонал "Sales channels", який дозволить вам інтегруватися та керувати вашими магазинами на Amazon, eBay, Facebook Shop, Google Shopping та інших торгових майданчиках прямо з адмін-панелі Shopify.

Порада
Не обмежуйтесь лише одним каналом продажів, створюйте інтеграцію з кількома платформами, щоб максимально розширити свій бізнес. Однак, не забувайте керувати своїми інтеграціями та продажами на кожній платформі.

Крок 11: Просувайте свій магазин

Після того, як ви створили свій магазин на Shopify, вам необхідно просувати його, щоб залучати потенційних покупців та збільшувати обсяги продажів. Просувайте свій магазин у соціальних мережах, за допомогою контекстної реклами або зусиллями SEO.

Порада
Використовуйте Shopify-аналітику та аналітику підключених сторонніх сервісів (Google Anyltyics, Facebook Pixel), щоб визначити найбільш конверсійну аудиторію та розробити стратегії маркетингу для зменшення витрат на рекламу.

Крок 12: Продовжуйте розвивати свій магазин

Після запуску магазину не забувайте оптимізувати та розвивати його далі. Для цього ви можете використовувати аналітику, щоб розуміти, які сторінки та товари привертають більше уваги користувачів, а також як вони взаємодіють із вашим магазином. Використовуйте цю інформацію, щоб покращувати свій магазин, додаючи нові функції, покращуючи процес купівлі, оптимізуючи сторінки, створюючи нові акції та розпродажі товарів.

Порада
Будьте готові до того, що розвиток бізнесу вимагає часу та зусиль, але якщо ви постійно працюватимете над покращенням свого магазину, то зможете досягти успіху у своєму бізнесі.

 

якщо у вас виникли труднощі при створенні власного Shopify магазину, ви можете пошукати відповіді у Довідковому центрі Шопіфай, запитати пораду у спільноти Shopify, пройти курс "Як почати працювати з Shopify", найняти експерта для налаштування магазину або звернутися до професійної цілодобової служби підтримки. Це цілком нормально, якщо ви будете з'ясовувати все поетапно. Shopify, у свою чергу, пропонує багато ресурсів для допомоги у цьому.

Реальний досвід створення та запуску магазину на Шопіфай

Зі слів Бравіна Кумара (Braveen Kumar), засновника магазину гострих соусів.

Коли я вирішив створити інтернет-магазин, я був схожим на недосвідченого художника, який дивиться на чисте полотно перед собою і не знає з чого почати.

Я дуже довго вибирав ідеальну тему з магазину Shopify-тем. Після цього я вирішив створити домашню сторінку свого інтернет-магазину, при цьому абсолютно не представляючи, які товари я продаватиму. В результаті, я витратив дуже багато часу і припустився безлічі помилок перед тим, як мій магазин був запущений у роботу.

Озираючись назад, тепер я розумію, що мої помилки робить практично кожен новачок у цій справі. Я написав цю статтю і детально описав усі рішення, які ефективні при створенні Shopify-магазину, щоб допомогти підприємцям-початківцям домогтися швидкого і відчутного результату.

У цьому гайді я використовуватиму як приклад звичайний магазин гострих соусів, докладніше про який можна почитати нижче. Я відкрию вам усі нюанси процесу створення магазину, щоб показати, як складався список товарів, створювався дизайн головної сторінки, писалися тексти, налаштовувалися способи доставки та виконувались інші завдання, що дозволило перетворити бізнес-ідею на готовий інтернет-магазин.

Безкоштовний період налаштування Shopify-магазину

Перш ніж розпочати розробку інтернет-магазину, краще скористатися безкоштовним 3-денним періодом Shopify-магазину + 3 перші місяці за 1$/місяць. Цього часу достатньо для створення інтернет-магазину та перевірки працездатності вашого бізнесу. Особливо, якщо ви будете дотримуватися цього посібника. І не забувайте, що ви зможете додавати товари до магазину та покращувати його після запуску.

На першому етапі реєстрації вашого Shopify-магазину вам буде запропоновано ввести назву магазину, яка стане вашим URL за замовчуванням (наприклад, storename.myshopify.com). Ви не зможете змінити його потім, але зможете придбати власний домен (наприклад, yourstore.com). Тому, вибору назви можна не приділяти багато часу.

Після того, як ви відповісте на кілька стандартних питань, ви автоматично будете спрямовані до свого аккаунту Shopify-магазина.

Як виглядає Shopify-магазин одразу після реєстрації

Ось короткий перелік того, що вам потрібно мати перед початком роботи (зараз і надалі я наводитиму приклад з моїм інтернет-магазином гострих соусів):

  • Бізнес-план. Так як багато брендів гострих соусів вихваляються тим, що вони "найгостріші соуси на світі", я подумав, що було б непогано, якби мій магазин Kinda Hot Sauce продавав м'які не дуже гострі на смак соуси для любителів поекспериментувати на кухні. Якщо у вас ще немає бізнес-плану, то для натхнення ви можете переглянути список бізнес-ідей.
  • Назва для вашого бізнесу. Для того, щоб перевірити, чи вільна назва у соціальних мережах, а також доменне ім'я, я використовував сервіс Namechk. Оскільки URL-адреса в зоні .com була недоступна, я вибрав домен kindahotsauce.shop. Якщо ви роздумуєте над назвою для свого магазину, то ознайомтеся докладніше про те, як вибрати доменне ім'я або спробуйте безкоштовний генератор доменних імен Shopify.
  • Фірмовий логотип. Особисто я працював із дизайнером, щоб придумати свій унікальний конкурентоспроможний логотип. Він вийшов бешкетним і сміливим. Я підготував логотип у файлі формату ".png" із прозорим фоном, щоб можна було розмістити логотип на будь-якому фоні. Ви можете використати спеціальний посібник, щоб створити свій власний логотип, як безкоштовно, так і за допомогою послуг дизайнера на платній основі.
    Фірмовий логотип Shopify-магазину Kinda Hot Sauce
  • Товари, які ви продаватимете. У магазині Shopify можна продавати фізичні товари, цифрові товари або послуги. Мої товари не були виготовлені на момент створення інтернет-магазину, але я постарався зробити все можливе, щоб вони виглядали реалістично. Я додав чотири типи соусу в магазин "Kinda Hot Sauce": Hot Enough Habanero, Born to Be Mild Thai Chilli, The Friendly Ghost Pepper та набір, що складається з трьох гострих соусів. Якщо у вас ще немає товарів для продажу, то читання цієї статті допоможе вам у пошуку ідеї прибуткового товару. Або ж ви можете скористатися одним з численних Shopify-додатків для пошуку товарів.
  • Наявність фотографій. Якісна фотографія товару допоможе вашому інтернет-магазину виглядати привабливо. Я використовував макети пляшок із гострим соусом на білому фоні, а також кілька стокових фотографій для створення живих образів. Якщо у вас обмежений бюджет і поки що немає можливості зробити професійні фото товарів, то ви можете зробити власні фотографії товару за допомогою звичайної камери смартфона, або в якості альтернативи використовувати безкоштовні стокові фотографії.

якщо вам поки що складно орієнтуватися в Shopify або ж ви хочете швидко перейти до певного розділу, то можна використовувати інтелектуальну панель пошуку адмін-панелі магазину для миттєвого переходу до конкретних товарів, необхідних сторінок або налаштувань.

Інтелектуальна панель пошуку Shopify-магазину

Вибір товарів для продажу

Що таке інтернет-магазин, в якому немає товарів, доступних для покупки? Створення товарів – найперша дія, яку вам слід зробити у своєму магазині. Чому? Ваші товари це те, навколо чого ви створюватимете зовнішній вигляд і атмосферу вашого сайту.

У своєму новому інтернет-магазині Шопіфай перейдіть до розділу Products > Add product та створіть свій перший товар.

Сторінка створення товару у Shopify

Це дуже важливий крок, тож ми розглянемо його поетапно.

Назва та опис товару

Сторінка товару – це те місце, де ваші потенційні покупці вперше дізнаються про ваш товар і вирішать, купувати його у вас чи ні. Деталі мають велике значення, а подача корисної інформації у правильній формі (починаючи від ціни та закінчуючи розміром товару) за допомогою тексту чи візуальних образів може відіграти вирішальну роль. Якщо ви не впевнені в тому, що саме потрібно включити в опис, то для натхнення ви можете подивитися, як це оформлено в інших інтернет-магазинах вашого ринкового сегмента.

Назва вашого товару повинна чітко давати зрозуміти, що собою представляє товар. Це те, що побачать покупці в першу чергу, переглядаючи ваш магазин. І назва товару має допомогти їм знайти саме те, що вони шукають у вашому каталозі. Намагайтеся, щоб вона була короткою, але в той же час розкривала головну інформацію про товар та його особливості, наприклад, колір або розмір.

Для свого головного першого товару гострого соусу я вирішив використати назву Hot Enough Habanero.

Опис товару характеризує та продає ваш продукт. Хороша новина полягає в тому, що вам не потрібно бути професійним копірайтером, щоб написати переконливий опис продукту. Вам просто потрібно:

  • Знати свою аудиторію. Подумайте, що потрібно знати вашому покупцю, щоб з упевненістю купити ваш товар, і спробуйте передати це в описі.
  • Запропонувати привабливі умови для покупця. Чи є у вас лояльна політика повернення чи безкоштовна доставка? Чи є ваша продукція екологічно чистою? Подумайте, які характеристики, переваги та пропозиції справді важливі, а все зайве відкиньте. Багато магазинів додають до тексту різні значки, щоб швидко передати ці переваги на сторінці товарів.
  • Дайте відповіді на найпоширеніші питання та побоювання. Що може змусити клієнта вагатися при покупці? Чи бояться вони купити не той розмір? Чи потрібно їм знати склад вашої продукції, якщо вони мають алергію? Чи потрібно їм знати, що ваша продукція вироблена відповідно до стандартів якості?
  • Намагайтеся підвищити читабельність опису. Зробіть ваші тексти зручнішими для читання, використовуючи короткі абзаци, марковані пункти, підзаголовки, виділення жирним шрифтом тощо. Потім запитайте, як швидко відвідувач зможе знайти потрібну йому інформацію.
  • Допоможіть потенційним клієнтам відчути користь вашого товару. Покупці не можуть спробувати, помацати, доторкнутися або приміряти ваш товар. Крім фотографій, ви можете оживити свою продукцію, перерахувавши матеріали, що використовуються в її виготовленні, включивши таблицю розмірів або розповівши про процес виробництва – все це залежить від типу вашої продукції.

Продаючи такий продукт як гострий соус, ми можемо припустити, що при купівлі покупці звертають особливу увагу на наступні деталі: інгредієнти, смак, кількість, ступінь гостроти та способи поєднання соусу з іншими продуктами. Тому я зробив усе можливе, щоб вся ця інформація була доступна відвідувачам мого магазину у першу чергу.

Заповнена сторінка товару у Shopify

Фотографії товарів та інших медіаматеріалів

В розділі "Медіа" на сторінці товару ви можете завантажити будь-які візуальні медіа, які допоможуть вам розповісти про ваші товари докладніше: фотографії, GIF, відео або навіть 3D-моделі.

Важливість презентації. Допоможіть покупцям уявити, ніби вони вже купили ваш товар. Дайте можливість побачити товар у дії або продемонструйте використання товару на своєму прикладі. Ось кілька моментів, про які слід пам'ятати:

  • Використовуйте високоякісні фотографії, на яких ваша продукція представлена ​​у найкращому світлі. Уникайте розмитих зображень або зображень із низькою роздільною здатністю.
  • Намагайтеся дотримуватися однакового співвідношення сторін (тобто співвідношення між шириною та висотою) на всіх фотографіях товарів, щоб усі фотографії мали однаковий розмір. Така послідовність надасть професійного вигляду вашому інтернет-магазину.
  • Якщо у вас зараз обмежений бюджет, знайте, що більшість сучасних смартфонів здатні робити високоякісні фотографії товарів. А для підвищення якості ви можете використовувати безкоштовні інструменти редагування фотографій (наприклад, remove.bg, який дозволяє безкоштовно видалити фон).
  • Після завантаження зображення на сторінку товару ви зможете відредагувати його, наприклад – обрізати чи змінити розмір. Ви також можете додати Alt-текст кожному зображенню, щоб описати фотографії для людей, у яких вони не відображаються. Наприклад, я написав "пляшка 150 мл. Hot Enough Habanero від Kinda Hot Sauce", щоб допомогти людям з порушеннями зору легко зрозуміти, що на зображенні.

Я використав одну фотографію пляшки із гострим соусом на білому фоні. Але для товарів, де покупцю може знадобитися більше візуальної інформації – наприклад, для одягу чи ювелірних виробів – використання кількох фотографій, що показують додаткові ракурси або деталі, може підвищити довіру потенційних покупців.

Ціна товару

Тепер настав час встановити ціну для вашого товару.

За бажанням ви можете використовувати поле "Compare at price", щоб вказати неактуальну високу ціну товару порівняно з актуальною зниженою. Це дозволило мені продемонструвати відвідувачам рівень економії при купівлі трьох пляшок гострого соусу. Однак, я не радив би використовувати це поле без вагомих причин, особливо якщо ви продаєте продукти преміум-класу, так як це може знизити сприйняття їх якості.

Поле "Cost per item" також є необов'язковим. За бажанням, ви можете використовувати його для відстеження прибутку окремого продукту. На тарифному плані "Shopify" це дозволяє відстежувати дохід у звіті про прибуток.

Сторінка товару у Shopify. Секція встановлення ціни

У деяких випадках ви, як підприємство, повинні будете стягувати податки щоразу, коли хтось робить у вас замовлення, тому ми запам'ятаємо цей момент та налаштуємо наші податкові опції пізніше.

Наприклад, припустимо, що собівартість одного товару чи вартість виробництва та упаковки однієї пляшки становить $5. Якщо я продам кожну пляшку за $15, я отримаю хороший дохід, який дасть можливість використовувати знижки та проводити маркетингові кампанії.

В дійсності, ціноутворення рідко буває таким простим, як здається на перший погляд. Різні змінні можуть впливати на те, яку ціну ви повинні встановити на свій товар. Докладніше про ціноутворення ви можете почитати тут. Наприклад, вартість доставки, сировини, інші витрати, такі як оренда або зарплатня співробітників, вартість вашого часу, і, найважливіше, сприйняття якості Вашої продукції.

Не думайте, що зниження цін обов'язково призведе до збільшення продажів. Покупці часто використовують ціновий показник як показник якості. Якщо ви продаєте продукт преміум-класу, не бійтеся встановити високу ціну, особливо якщо ви можете обґрунтувати її переконливим та професійним брендингом.

Завжди є можливість переглянути та змінити ціни в залежності від результатів вашої маркетингової кампанії. Ви можете виявити, що клієнти готові платити більше за ваш товар або ви можете знайти альтернативні способи скоротити витрати та зменшити середню вартість кожного замовлення.

Інвентаризація

Якби ви займалися дропшипінгом або пропонували послуги по друку принтів, то вам не потрібно було б проводити інвентаризацію. Але оскільки магазин "Kinda Hot Sauces" сам виробляє, продає та відправляє свій власний гострий соус, доводиться відстежувати запаси в Шопіфай, щоб знати, скільки залишилося одиниць кожного соусу і скільки ще потрібно зробити, щоб покупці могли його замовити у будь-який час.

Якщо ви вперше займаєтеся продажем через Інтернет, то можете зіткнутися з кількома незнайомими термінами, тому давайте їх розглянемо.

  • Ідентифікатор товарної позиції (SKU). SKU використовується для відстеження та керування запасами конкретних товарів та їх варіантів. Створіть для себе послідовну систему, використовуючи цифри або літери, які дозволять вам легко визначити, що це за товар (наприклад, MHS-HEH каже мені, що це середньо-гострий соус "Hot Enough Habenero").
  • Штрих-код (Barcode). Штрих-коди (ISBN, UPC, GTIN і т.д.) зазвичай використовуються, якщо ви перепродаєте товари або хочете в майбутньому додати штрих-коди для сканування, щоб спростити управління запасами. У своєму магазині я залишив це поле порожнім, тому що ми виробляємо та продаємо свою власну продукцію.
  • Інвентарний залишок. Це кількість конкретної продукції, яку ви маєте. Якщо у вас є кілька місць зберігання запасів і вони налаштовані в Shopify, ви зможете вказати інвентарний залишок для кожного з ваших складів. У моєму прикладі, я почав з невеликої партії з 10 пляшок кожного гострого соусу і використав свій склад для зберігання товару.

Параметри товару в Shopify - SKU, Barcode та інвентарна кількість

Оскільки для виробництва моїх товарів багато часу не потрібно, я ввімкнув опцію "Continue selling when out of stock" (Продовжити продаж за відсутності товару на складі). Якщо ваші запаси обмежені або для поповнення запасів потрібно більше часу, ви можете вимкнути цю опцію. Тоді після продажу всього інвентарного запасу розпродані товари будуть позначені у магазині позначкою "Продано".

Доставка товару

В розділі "Доставка" доступні налаштування, які дозволять автоматично розраховувати вартість доставки та роздруковувати відправні етикетки для кожного замовлення.

Для свого магазину я відзначив товари як "Фізичний товар" (This is a physical product) і ввів таку інформацію:

  • Вага. Я вказав вагу однієї пляшки 0,65 кг.
  • Митна інформація. Це важливо, якщо ви плануєте продавати товар на міжнародному ринку. Я вказав "Канада", тому що "Kinda Hot Sauce" виробляється та поставляється з Канади. Потім скористався пошуком, щоб знайти код міжнародної системи для приправ – 21309.

Пізніше ми розглянемо налаштування вартості доставки, а також інших корисних опцій, які ви можете запропонувати своїм клієнтам.

Налаштування товару у Shopify. Встановлення опцій доставки

Варіанти товарів

Особисто я не додавав варіанти для своїх товарів, але все ж таки хочу розповісти про те, як це роблять багато власників магазинів Шопіфай.

Якщо ваш товар має різні варіанти, наприклад, розміру або кольору, то замість того, щоб додавати кожен з них як окремий товар, ви можете просто додати їх як варіанти одного й того самого товару. Кожен варіант може мати власне зображення, ціну, запас на складі та пов'язані з ним індивідуальні налаштування.

Можна додавати кілька типів варіантів товару одночасно, наприклад, пропонувати кілька кольорів, що поставляються у різних розмірах.

Створення товару у Shopify. Додавання нових варіантів товару

Після того як ви додасте варіанти товару та натиснете кнопку "Зберегти", сторінка оновиться. Після цього розділи "Медіа", "Ціноутворення", "Інвентаризація" і "Доставка", які ми розглянули вище, необхідно буде заповнити для кожного конкретного варіанту.

Так як моя продукція поставляється в одному обсязі і не має варіантів, я залишив цей розділ у спокої. Однак, якщо ви продаєте різні варіанти одного і того ж товару, не забудьте додати кожному варіанту відповідну інформацію. Наприклад, якщо ви пропонуєте різні кольори, фотографія помаранчевої футболки має бути для помаранчевого варіанта, а не зеленого.

Призначення зображень варіантів товару у Shopify

Організація та доступність товару

В розділі "Organization" ви можете згрупувати свої товари, тим самим полегшуючи: керування каталогом товарів вашого магазину, підбір необхідного товару покупцями, застосування певних правил чи знижок до вашої продукції.

Ось що означає кожна опція:

  • Доступність продукції. Ви можете вибрати серед безлічі каналів продажу ті, які підходять для розміщення ваших товарів. Наприклад, таких як Facebook Shops або Amazon (детально ми розглянемо їх нижче). Для початку вам потрібно переконатися, що ваш товар доступний у каналі продажу Online store, інакше він буде прихований для покупців в онлайн-магазині.
  • Тип товару. Це спеціальна опція, яку можна використовувати для ідентифікації певних товарів (наприклад, футболки). Кожен товар можна віднести лише до одного типу. Я використував тип "Гострий соус".
  • Назва постачальника. Це ім'я виробника, оптовика чи стороннього постачальника продукції. У магазині відвідувач зможе фільтрувати список товарів за назвою постачальника, що значно прискорить пошук потрібного товару. "Kinda Hot Sauce" є виробником, тому я вказав його як постачальника.
  • Теги. Теги – це ключові слова, які ви можете пов'язати з вашою продукцією. Можна додати кілька тегів товару, щоб допомогти покупцям знайти його за допомогою функціоналу пошуку у вашому інтернет-магазині або скориставшись фільтром тегів на сторінці колекції (категорії) товарів. Ви також можете використовувати теги для автоматизації дій у вашому магазині – наприклад, для додавання товару з певним тегом у певну колекцію. Для свого інтернет-магазину я залишив цей пункт порожнім, оскільки у мене поки що немає причин використовувати теги.
  • Колекція товарів. Колекції дуже важливі, тому що вони дозволяють вам організовувати ваші товари для конкретної аудиторії. Наприклад, бренд одягу може створити колекцію, засновану на товарах для жінок, товарах для чоловіків, літньому розпродажі або новинках року. Один і той самий товар може перебувати у кількох колекціях. Ми створюватимемо колекції вже після створення всіх товарів.

Організація товару в Shopify: виставлення тегів, виробника, колекції, типу та доступності

Налаштування SEO для товару

Це місце, де ви можете налаштувати параметри відображення сторінки товару в результати пошукових систем, таких як Google.

Якщо ви знаєте, які ключові слова використовує ваша цільова аудиторія для пошуку такої продукції як ваша, то ви можете включити їх до цього розділу, щоб у майбутньому збільшити шанси відвідуваності інтернет-магазину, оскільки ваші товари за цими словами будуть у пріоритеті у видачі пошукових систем.

Я використовував програму Ubersuggest. Це Безкоштовний інструмент дослідження ключових слів, щоб визначити, як часто люди шукають ключові слова, пов'язані з моїм товаром. Я помітив такі ключові запити: "соус хабанеро" (habanero sauce) з 5400 запитами на місяць, "м'який гострий соус" (mild hot sauce) з 590 запитами на місяць та "Середньо-гострий соус" (medium hot sauce) із 50 запитами на місяць. І, звичайно, я використав їх для своєї продукції.

Налаштування SEO для товару

Докладніше про SEO ми поговоримо пізніше, а поки що наведемо кілька коротких порад щодо оптимізації в цьому розділі:

  • Заголовок сторінки. Напишіть заголовок сторінки таким чином, щоб він включав ваші цільові ключові слова і при цьому був досить коротким та інформативним, щоб на нього можна було клікнути. Я вибрав ключову фразу "середньо-гострий соус" (medium hot sauce), оскільки вона найбільше підходить для цього продукту. По можливості, намагайтеся, щоб заголовок складався не більше ніж з 60 символів. У якості заголовку сторінки я використав "Hot Enough Habanero | Medium Hot Sauce".
  • Опис. Використовуйте це поле для розміщення будь-якої корисної інформації, яка може переконати аудиторію перейти за посиланням на ваш товар у результатах пошуку чи соціальних мережах. Я намагався, щоб воно було коротким та милим, але при цьому розкривало тему, яка представлена ​​у заголовку сторінки.
  • URL та назва. Вона має бути простою, унікальною та значущою для людей, які використовують пошукові системи для пошуку вашого товару. Я використовував "/hot-enough-habanero".

Після того, як всі дії виконані, можна натиснути кнопку "Зберегти" та переглянути сторінку товару. Дрібні деталі, такі як колір та шрифти, можна змінити пізніше, коли ви почнете налаштовувати тему інтернет-магазину.

Ви можете повторити ці дії для кожного товару, який хочете додати до свого магазину, але не забувайте, що для запуску магазину не обов'язково додавати всі товари відразу.

Додавання товару до колекції

Тепер, коли є хоча б кілька створених товарів, можна розпочати їх сортування за колекціями у розділі Product > Collections в адмінці Shopify-магазину.

Колекція створюється для того, щоб групувати товари, наприклад:

  • за певною аудиторією (наприклад, товари для дітей);
  • за тематикою (наприклад, бестселери);
  • за типом товарів (наприклад, аксесуари).

У Шопіфай ви можете вибрати, чи хочете ви вручну додавати товари до своїх колекцій, чи потрібно автоматизувати включення/виключення товарів до колекції на основі їх ціни, тегів або інших параметрів.

Типи колекцій у Shopify-магазині

Колекції необхідні для таких цілей:

  • Якщо ви бажаєте відобразити лінійку товарів на домашній сторінці вашого магазину.
  • Щоб допомогти різним аудиторіям швидко орієнтуватись у вашому магазині за допомогою навігації сайту.
  • Для керування групами товарів (наприклад, можна застосовувати знижки до певних колекцій).

Я створив одну колекцію у своєму магазині середньогострих соусів. Це для того, щоб включити в цю колекцію три окремі гострі соуси, виключивши при цьому упаковку з трьох штук. Таким чином, на сторінці колекції я зміг продемонструвати відвідувачам окремі смаки соусів. А упаковку із трьох штук я виділив у магазині окремо.

Я склав заголовок та опис для своєї колекції ґрунтуючись на тому, як я хотів би зустрічати відвідувачів, коли вони потрапляють на сторінку колекції. Розділ колекції Search Engine Preview може бути заповнений з використанням тих самих практик, які ми розглядали для сторінки товару.

Також, ви можете встановити зображення для колекції, застосування якого ми розглянемо пізніше, коли перейдемо до налаштування зовнішнього вигляду вашого інтернет-магазину.

Створення колекції у Shopify-магазині

Створення основних сторінок вашого магазину

Досі ми концентрувалися на товарах. Але ваш інтернет магазин повинен робити більше, ніж просто пропонувати товари для покупки. Він має допомогти покупцям зрозуміти ідею вашого бізнесу, дати підстави довіряти вам та надати інші важливі відомості, які будуть корисні аудиторії.

Більшість цих сторінок можна створити у розділі Online Store > Pages.

Вам не обов'язково мати безліч сторінок перед запуском магазину, але є деякі важливі сторінки, які краще створити одразу:

  • Сторінка контактів. Ця сторінка дає можливість клієнтам зв'язатися з вами, якщо у них виникнуть питання. Або може вказувати місце, де вони зможуть знайти відповіді, наприклад, на сторінку FAQ. Тут Ви можете прочитати докладніше про те, на що потрібно звернути увагу при створенні сторінки контактів.
  • Сторінка "Про компанію". Сторінка "Про компанію" встановлює особистий контакт із клієнтами, пояснює вашу бізнес-модель та розповідає про причини, з яких ви розпочали свій бізнес, докладніше за посиланням. Переконлива сторінка "Про компанію" може значно підвищити довіру до нових інтернет-магазинів.
  • Сторінка часто задаваних питань. Сторінка FAQ дає відповіді на найпоширеніші запити до служби підтримки клієнтів.
  • Сторінка політики компанії. Існують певні юридичні сторінки, які бажають бачити клієнти і які можуть допомогти захистити вас у разі суперечок, наприклад, сторінки політики повернення та політики конфіденційності, які ви можете налаштувати у розділі Settings > Legal.

В рамках цього посібника ми розглянемо, як створити сторінку "Про магазин", сторінку "Контакти" та основні сторінки політики магазину ("Політика конфіденційності", "Політика доставки" та "Умови обслуговування"), але ви можете створити будь-які сторінки, які, на вашу думку, допоможуть вам завоювати довіру клієнтів.

Сторінка інтернет-магазину "Про нас"

Сторінка про компанію є чудовим способом долучитися до малого бізнесу та завоювати довіру аудиторії.

Ви можете розмістити відео, що представляє вас як власника, посилання на нагороди та згадки в пресі, зображення, що пояснюють ваш ланцюжок поставок, або включити все, що допоможе цій сторінці розповісти вашим клієнтам про те, хто ви і чим займаєтесь.

Для Kinda Hot Sauce я створив просту сторінку "Про компанію", написану у вигляді листа клієнту, в якому я пояснив свою філософію та причину створення бізнесу.

Коли хтось заходить у мій магазин і не наважується зробити покупку, я хочу, щоб його зустрічало лагідне та сердечне послання на сторінці "Про компанію", якщо він вирішить відвідати її.

Так як ми спиратимемося в основному на текст, я раджу скористатися опціями форматування, доступними в редакторі сторінок Shopify, щоб зробити текст привабливішим.

Створення сторінки компанії в Shopify-магазині

Так само, як і для товарів, вам необхідно налаштувати розділ SEO для кожної зі своїх сторінок – якою має бути URL-адреса і як ви хочете, щоб сторінка відображалася в результатах пошукових систем.

Сторінка контактів

Ваша сторінка контактів – це те, що шукатимуть клієнти, коли вони захочуть поставити питання або отримати підтримку.

Більшість тем Shopify дозволяють легко створити таку сторінку на основі готового шаблону. Просто створіть нову сторінку та з правого боку у розділі "Template" виберіть шаблон "contact". Це додасть форму зворотнього зв'язку на вашу сторінку. Потім ви зможете написати текст сторінки, щоб допомогти покупцям зв'язатися з вами, або навіть дати посилання на інші сторінки, наприклад, FAQ , щоб допомогти покупцям спочатку спробувати знайти відповіді на свої запитання самостійно.

Створення сторінки Контакти у Шопіфай-магазині

Існують також додатки з онлайн-чатом, які можна встановити, щоб забезпечити миттєву підтримку покупців у режимі реального часу.

Сторінка політики компанії

Сторінки з правилами компанії є стандартною практикою онлайн-підприємств. Вони дають вашим клієнтам можливість зрозуміти, як ви ведете свій бізнес і чого від вас чекати. Вони також допомагають захистити вас у разі виникнення суперечок із клієнтами.

  • Політика повернення. Яка у вас політика щодо повернення та обміну товарів? Протягом якого часу покупець має ініціювати повернення? У якому стані має бути товар? Справедлива політика повернення може допомогти клієнтам купувати у вас із упевненістю.
  • Політика конфіденційності. Політика конфіденційності описує, як ви збираєте інформацію про своїх клієнтів та як її захищаєте від сторонніх осіб.
  • Умови обслуговування. Умови надання послуг – це угода між вами та вашими клієнтами, в якій описується, як ви працюватимете та які права ви залишаєте за собою.
  • Політика доставки. Політика доставки допоможе вам повідомити клієнтів, на що вони можуть очікувати щодо вартості доставки, термінів виготовлення та швидкості доставки для регіонів, в які ви здійснюєте доставку.

Ці шаблони не є юридично вивіреними і повинні бути адаптовані до вашого інтернет-магазину.

Зовнішній вигляд вашого інтернет-магазину

Тепер, коли у вас є кілька товарів в інтернет-магазині та кілька готових сторінок, настав час перейти до розділу Online Store > Themes у Shopify та почати працювати над привабливим зовнішнім виглядом вашого сайту.

Вибір теми

Першим кроком є ​​вибір теми: шаблону, який можна встановлювати в магазині і який ми можемо використовувати як відправну точку для оформлення нашого сайту. У магазині тем Shopify представлені як безкоштовні, так і платні теми, кожна з яких має свій власний набір стилів та функцій.

Магазин тем Shopify

Деякі теми були створені для великих каталогів продукції, інші – для підприємств із невеликою кількістю товарів. Є й такі, що створені для конкретних галузей чи видів бізнесу – наприклад, тема Express для ресторанів.

Ось кілька ключових моментів, які слід враховувати при виборі ідеальної теми:

  • Кожна тема має декілька стилів, тому при виборі теми та стилю орієнтуйтесь на розмір вашого каталогу товарів та на те, який естетичний вигляд ви хочете надати своєму магазину.
  • Перевірте, чи є в темі вбудовані функції, які вам необхідні. Наприклад, функція пошуку із завантаженням результатів пошуку «на льоту» або блог, у якому будуть відображатися ваші прес-релізи. Пам'ятайте, що ви також можете знайти безкоштовні та платні додатки Shopify, які додадуть до вашого інтернет-магазину додатковий функціонал.
  • Не вибирайте тему лише тому, що вам сподобався колір чи шрифт. Все це ви зможете налаштувати пізніше. Ви навіть можете зробити свою по-справжньому унікальну тему, найнявши експерта Shopify, який налаштує її для вас.
  • Ви можете протестувати платну тему у своєму магазині перед покупкою.
  • Насамперед, не забувайте, що ви можете завжди змінити тему на іншу. Якщо пізніше ви вирішите змінити тему, ви зможете встановити в магазин нову тему та налаштувати її без необхідності наново створювати опис товарів або сторінок.

Поекспериментувавши з кількома безкоштовними темами, такими як Debut та Narrative, я зупинився на Brooklyn (Стиль Playful), тому що у "Kinda Hot Sauce" мало товарів, і мені не потрібно багато функціоналу для успішного запуску. Мені подобається оригінальне розташування сітки продукції, простота навігаційного меню та акцент, який Brooklyn робить на візуальному брендингу.

Дизайн домашньої сторінки

Кожна тема складається з секцій, які можна переставляти, додавати, видаляти або тимчасово приховувати зі сторінки. Секції допоможуть вам визначитися з оформленням домашньої сторінки вашого магазину та спробувати різноманітні підходи.

 

При роботі з дизайном домашньої сторінки подумайте про цілі, які має переслідувати домашня сторінка, та визначте, наскільки вони відповідають вашому бізнесу:

  • У пріоритеті має бути зручність покупця, щоб зайшовши на сторінку він міг швидко зрозуміти, що є вашим бізнесом і що ви продаєте.
  • Повинні бути присутніми додаткові функції для постійних відвідувачів, щоб полегшити їм доступ до товарів та сторінок, які вони часто шукають у вашому магазині. Наприклад, варто подумати про наявність функціоналу Обраних товарів або подбати про створення Програми лояльності клієнтів.
  • Відвідування кожної сторінки вашого сайту має викликати інтерес до вашої продукції та довіри до вашого бізнесу.
  • Чітка навігація, яка дозволяє отримати доступ до інформації, що цікавить. Ви можете виділити сторінку "Про нас" для тих, хто хоче більше дізнатися про ваш бізнес, або різні "Колекції", щоб відвідувачі могли самостійно перейти до товарів, що їх цікавлять.
  • При створенні домашньої сторінки враховуйте, що багато відвідувачів переглядатимуть її на мобільних пристроях.

З часом, ви переглядатимете і доопрацьовуватимете свою домашню сторінку. Не дозволяйте юнацькому максималізму прагнути зробити все і відразу, рухайтеся вперед поетапно.

Для Kinda Hot Sauce я вирішив використати наступні секції:

  1. Слайд шоу (з одним слайдом) для швидкого залучення інтересу з поясненням, чому це не типовий бренд гострого соусу. Заголовок "Не найгостріший у світі гострий соус" повідомляє про те, що є моїм брендом, а підзаголовок "Приємна спеція" доповнює та пояснює його. Я також додав накладання фонового кольору та зменшив його прозорість, щоб мій текст був розбірливим на зображенні.
  2. Секція "Обрана колекція", щоб продемонструвати три різні гострі соуси з колекції Medium Hot Sauce, яку я створив раніше. Я доповнив враження, яке справило на відвідувачів слайд-шоу, додавши сміливу фразу про мої товари: "Смачний гострий соус не обов'язково має бути смертельним".
  3. Секція "Зображення з текстом" підсумувало позиціонування мого бренду та розповіло про причини існування мого магазину з посиланням на сторінку "Про компанію". Я вирішив використати свій логотип у якості зображення, але ви можете використати свою фотографію або зображення, яке добре представляє ваш бренд.
  4. Секція "Розсилка новин", щоб залучити людей приєднатися до моєї розсилки електронною поштою. Не всі, хто відвідує мій магазин, готові зробити покупку. Запропонувавши їм привід підписатися на мою розсилку (в даному випадку – рецепти з помірною гостротою), я зміг створити свій список потенційних покупців, тим самим залучаючи трафік до свого магазину.
  5. Секція "Обраний товар", щоб привернути увагу потенційних покупців до мого комплекту з трьох пляшок гострого соусу (і економії, яку вони отримають). Я розмістив цю секцію останньої, щоб переконати зробити покупку тих клієнтів, які до кінця прокрутили мою домашню сторінку, але нічого не клікнули.

Секції головної сторінки у магазині Shopify

Я планую в майбутньому розширити свою домашню сторінку, включивши до неї секцію, яка пояснює наскільки "гострий" мій соус, або галерею записів у блозі, де будуть представлені рецепти з використанням моїх гострих соусів. Поки я не почну маркетинг, я не знатиму напевно, чи правильні ті рішення, які я приймаю для своєї домашньої сторінки. Проте мені це здається гарною ідеєю.

Створюючи свою домашню сторінку, безжально розставляйте пріоритети подачі інформації. Менше – це, як правило, більше. Замість того, щоб намагатися вмістити якнайбільше інформації на головну сторінку, надсилайте відвідувачів на додаткові сторінки, які допоможуть їм отримати більше інформації про ваш бізнес або пояснити різні нюанси.

Налаштування меню навігації

Секція Header – це місце, де ви будете вносити зміни до найвищої області вашого інтернет-магазину, яка включає меню навігації, кошик і логотип.

Ми зосередимося, в основному, на створенні чіткого навігаційного меню, оскільки саме на це звертатимуть найбільшу увагу відвідувачі вашого магазину.

Існує три основні види меню, які ви можете встановити у секціях своєї теми:

  1. Основне меню. Це верхнє меню, де ви можете використовувати посилання на головні сторінки свого сайту. Також, ви можете створити підменю (тобто меню, що випадає) під кожним пунктом, щоб уникнути захаращення основного меню.
  2. Меню у Футері. Тут зберігаються посилання на додаткові сторінки, які хоч і можуть відволікти нових відвідувачів, але мають бути доступні для тих, кому необхідно їх знайти. Більшість онлайн покупців знають, що тут потрібно шукати таку інформацію, як політика повернення або сторінка контактів.
  3. Пошук. Ви можете активувати функцію пошуку в Хедері сайту, щоб допомогти відвідувачам знайти те, що вони шукають. Це особливо корисно, якщо у вас великий каталог товарів чи багато сторінок на сайті.

Щоб не перевантажувати людей занадто великою кількістю навігаційних посилань, ви можете організувати їх якнайкраще.

Знаючи, що один пункт меню може мати кілька підпунктів, можна згрупувати кілька колекцій під одним пунктом меню. Наприклад, у пункті меню "Для жінок" ви можете розмістити групу посилань, орієнтованих на товари для жінок. Таким чином ви не перевантажуватимете чоловіків тими навігаційними посиланнями, які їм не підходять.

Для "Kinda Hot Sauce" я вирішив створити просту структуру навігації, в якій я:

  • Розмістив колекції гострих соусів та пакет із 3 пляшок під пунктом меню "Магазин".
  • Розмістив сторінки "Наша історія" і "Часті питання" у пункті меню "Про компанію".
  • Додав у меню посилання на сторінку "Контакти", точно знаючи, що в майбутньому я зможу перемістити її до Футера, якщо замість нього потрібно буде розмістити інший пункт меню, який зможе краще служити моїм цілям.

 

Ви можете створити пункт меню без посилання на будь-яку сторінку, просто ввівши знак # у полі Link замість URL. Це може бути корисним для створення заголовків меню, для яких ви не хотіли б мати посилання.

Налаштування кольорової гами, тексту та інших параметрів теми

Колір та текст відіграють велику роль у візуальному сприйнятті вашого інтернет-магазину. На вкладці "Налаштування теми" (Theme settings) у редакторі інтернет-магазину ви зможете налаштувати зовнішній вигляд вашого інтернет-магазину, включаючи колір та текст.

 

Навіть якщо ви не дизайнер, використовуючи наступні поради ви все одно зможете підібрати шрифт і колір, які вам подобаються.

При підборі кольорів:

  • Враховуйте психологію кольору та те, які почуття викликають у людей різні кольори (наприклад, червоний колір викликає почуття голоду, жовтий – почуття безпеки, а фіолетовий сприяє гарному настрою та умиротворенню).
  • Використовуйте контраст для виділення важливих елементів домашньої сторінки, наприклад, кнопок.
  • Використовуйте такий інструмент, як Coolors для вибору різних колірних палітр, щоб підібрати кольори та їх відповідний шістнадцятковий код.
  • Не бійтеся дослухатися до своєї інтуїції або просто дотримуватися простих правил поєднання кольорів, якщо ви сумніваєтеся (навіть якщо це проста чорно-біла колірна схема).

Я підібрав наступну палітру кольорів для Kinda Hot Sauce, тому що хочу, щоб мій магазин виглядав сміливо та барвисто. Можливо, в результаті я не використовуватиму всі ці кольори, але їх достатньо, щоб знайти ті комбінації, на яких в результаті я зупинюся:

  • #392B58
  • #FF0035
  • #F7EE7F
  • #654597
  • #574AE2
Елементи тексту
  • Постарайтеся вибрати два (максимум три) шрифти для використання у своєму магазині.
  • Вибирайте шрифт, який легко читається (шрифти без засічок, такі як Helvetica зазвичай легше читати на екрані).
  • Використовуйте такий інструмент, як FontJoy, щоб поекспериментувати з різними комбінаціями шрифтів.

Для свого інтернет-магазину я вирішив використати два шрифти:

  • Для заголовків: шрифт Lora;
  • Для акцентованого тексту: Roboto;
  • Для основного тексту: Roboto.

зайдіть в налаштування теми, там ви можете встановити Favicon-значок (зазвичай, в якості фавікону служить ваш логотип), який відображатиметься на вкладках браузера, в закладках та інших місцях. Якщо ви подивитесь на вкладку цієї сторінки, ви побачите логотип сайту. Це доволі корисне доповнення дизайну сайту.

Кастомізація сторінки оформлення замовлення (чекауту)

В розділі "Налаштування теми" ви також можете налаштувати зовнішній вигляд вашого чекауту. Принаймні непогано додати свій логотип на сторінку, щоб надати їй свій фірмовий стиль.

При необхідності, ви також можете налаштувати форму оформлення замовлення, перейшовши до налаштувань чекауту Settings > Checkout.

Налаштування Чекауту у Shopify

Ось короткий огляд налаштувань, які можна застосувати для сторінки оформлення замовлення:

  • Облікові записи покупців. Ви можете обрати, чи потрібно покупцям створювати обліковий запис під час оформлення замовлення. Це може бути корисним, якщо у вас оптовий магазин або магазин тільки для членів свого клубу. Я відключив цю функцію у своєму інтернет-магазині, оскільки вирішив позбавити покупців зайвих дій у процесі оформлення замовлення.
  • Спосіб зв'язку з покупцем. Ви можете дозволити покупцям обрати той спосіб, якому вони надають перевагу для зв'язку з ними після оформлення замовлення (електронна пошта або SMS-повідомлення). Я обрав опцію "Клієнт може оформити замовлення тільки електронною поштою", щоб не ускладнювати процес і зосередитися на створенні переліку адрес електронної пошти, за якими я зможу вести маркетинг.
  • Опції форми. Тут ви можете вирішити, чи буде додаткова інформація (така як ім'я, прізвище або назва компанії) прихована, необов'язкова або обов'язкова при оформленні замовлення. Оскільки мені не потрібна вся ця інформація на Kinda Hot Sauce, я зробив більшість полів необов'язковими.
  • Обробка замовлення. Ви можете спростити процес оформлення замовлення або додати додатковий крок підтвердження. Я, наприклад, щоб заощадити час клієнтів, використав опцію копіювання адреси доставки клієнта в поле адреси для виставлення рахунку, а також увімкнув функцію автозаповнення адрес.
  • Email-маркетинг. Ви можете використовувати адреси електронної пошти покупців у своєму маркетинг-листі, якщо під час оформлення замовлення запропонуєте їм підписатися на розсилку новин. Оскільки електронна пошта є ключовим елементом багатьох маркетингових стратегій в Інтернеті, я ввімкнув цю опцію. Тепер я зможу рекламувати в розсилках свій гострий соус не лише потенційним покупцям, а й своїм клієнтам.
  • Неоформлені замовлення. Іноді покупець доходить до сторінки оформлення замовлення, але не здійснює покупку (це може статися з різних причин). Для таких покупців ви можете налаштувати відправку автоматичного нагадування по електронній пошті. Я налаштував надсилання автоматичного нагадування через 10 годин після того, як покупець відмовиться від оформлення замовлення. Тому що через 10 годин мій магазин все ще буде свіжим у пам'яті покупця, і у нього залишиться достатньо часу, щоб переглянути своє рішення до того, як товар буде розпродано.

У разі сумнівів, віддавайте перевагу тим опціям чекауту, які менше відволікають покупців під час оформлення замовлення.

Просіть дати відгук про свій магазин

Зворотній зв'язок – це подарунок, особливо коли ви витрачаєте так багато часу, працюючи над створенням свого інтернет-магазину. Зі сторони часто можна помітити деталі інтернет-магазину, які можна було б поліпшити.

За замовчуванням, ваш інтернет-магазин закритий від відвідувачів паролем, але ви можете надати цей пароль знайомій людині. Знайти пароль (або змінити його) можна у розділі Online Store > Preferences.

З проханням дати пораду про свій магазин ви можете звернутися до:

  • Близьких вам людей, на яких ви можете покластися у плані чесного, конструктивного зворотного зв'язку.
  • Спільноти, на які можуть бути підписані ваші цільові клієнти, наприклад групи у Facebook.
  • Відвідувачам форуму Shopify Community в розділі "Відгуки про мій магазин".

Коли я попросив про зворотний зв'язок про свій магазин Kinda Hot Sauce, відвідувачі відзначили наступні деталі, які можна покращити:

  • Текст на сторінках моєї продукції має бути більшим сфокусованим на тому, для кого призначений мій бренд (поціновувачі гострого соусу).
  • Декілька людей зазначили, наскільки "чарівною" була сторінка "Про компанію" і як вона викликала бажання купувати саме у цьому інтернет-магазині. Отже, мені варто подумати, щоб скористатися концептом створеної сторінки, коли я почну займатися маркетингом.

приймайте як позитивні відгуки, так і негативну критику, коли ви звертаєтесь по зворотний зв'язок про свій магазин. Об'єктивніший зворотний зв'язок ви зможете отримати на пізнішому етапі, коли почнете активно просувати свій бізнес.

Налаштування доставки

Доставка може бути одним із найскладніших моментів у веденні бізнесу електронної комерції. Вага товару, вартість упаковки, напрямок доставки, тарифи перевізників та потенційний прибуток з кожного замовлення – тут потрібно вміти жонглювати безліччю змінних.

На щастя, все можна звести до кількох основних змінних, які ви можете комбінувати між собою залежно від потреб вашого бізнесу, щоб у результаті вийшла та стратегія доставки, яка працюватиме на вас:

  1. Пропонуйте безкоштовну доставку. Безкоштовна доставка може стати ефективним стимулом для клієнтів здійснювати покупки саме у вас, незалежно від того, чи застосовується безкоштовна доставка до певних товарів, суми замовлення (наприклад, якщо вони витратять понад 50 доларів) або країн світу. Майте на увазі, що якщо ви плануєте взяти на себе витрати на доставку замість ваших клієнтів, вам потрібно буде врахувати це в роздрібній ціні ваших товарів.
  2. Динамічні тарифи перевізників. Shopify інтегрується в режимі реального часу з різними перевізниками, такими як USPS і Canada Post, щоб показувати покупцям варіанти доставки та їх вартість. Це дозволяє вашим клієнтам вибрати саме ту доставку та ціну, яку вони хочуть. Також, ви можете скористатись знижками на доставку, якщо інтегрували в магазин сервіс Shopify Shipping.
  3. По можливості, використовуйте фіксовану ставку оплати за доставку. Доставка за фіксованою ціною найкраще працює, коли ваші товари мають однакові розміри та вагу, що дозволяє легше передбачити фактичні витрати на доставку.
  4. Запропонуйте самовивіз. Ви можете надати місцевим клієнтам можливість забрати своє онлайн замовлення в одному з ваших офісів, встановивши для кожної з точок самовивезення спеціальні налаштування: повідомлення, інструкції з доставки та інші деталі.

Щоб дізнатися інші тонкощі та поради щодо вибору стратегії доставки ви можете прочитати "Посібник для початківців з доставки та виконання замовлень в електронній комерції". Пам'ятайте, що настройки доставки (як і більшість з того, що ми розглянули досі), можна переглянути та відкоригувати з часом.

Щоб проілюструвати різні підходи, які ви можете використовувати у своїй стратегії доставки, я розповім про те, яку стратегію я вибрав для Kinda Hot Sauce.

Оскільки мій магазин знаходиться в Канаді, я вирішив організувати доставку таким чином:

  • Єдина ставка $8 для доставки до Канади та США;
  • Безкоштовна доставка до Канади/США при купівлі на суму від 30 доларів США;
  • Показ цін перевізників у режимі реального часу для інших регіонів.

Про сервіс Shopify Shipping: за допомогою сервісу Shopify Shipping можна в одному загальному інтерфейсі створювати знижки, друкувати етикетки для доставки і відстежувати виконання замовлень.

Налаштування зони доставки

Ви можете налаштувати параметри доставки у розділі Settings > Shipping у своєму Shopify-магазині. Тут ви можете вказати зони доставки та встановити тарифи для доставки до певних країн.

Налаштування зон доставки у Shopify

Налаштування тарифів на доставку

У щойно створеній зоні доставки за допомогою кнопки Add rate ви можете додати окремі тарифи на основі певних умов. Наприклад, ви можете запропонувати своїм покупцям безкоштовну доставку за умови, що їхнє замовлення досягне певного порога вартості. Або ви можете збільшити вартість доставки, якщо замовлення перевищує певну вагу.

В цілому, ви можете заощадити час та гроші на доставці, і при цьому заробити більше на кожному продажу, стимулюючи клієнтів до того, щоб додавати більше товарів до свого замовлення. Тому я вирішив використовувати безкоштовну доставку при замовленні на суму більше 30 доларів (дві пляшки гострого соусу або пакет із трьох пляшок) як бонус для покупців, щоб вони витрачали більше.

Налаштування тарифів на доставку до Shopify

Налаштування real-time тарифів на доставку

Real-time тарифи на доставку розраховуються на основі даних, які ви використовували при створенні товарів, а також на основі розмірів упаковки, які ви вказали на сторінці Settings > Shipping. Покупці при оформленні замовлення зможуть обрати ту службу та тариф, який їм підходить більше.

Ви також можете включити в тариф плату за обробку замовлення, щоб окрім тарифів кур'єрської служби, покупці сплачували додаткові витрати, такі як упаковка товару або ваш час.

Налаштування real-time тарифів на доставку до Shopify

Налаштування податкових зборів

Як підприємство, яке продає товари чи послуги, ви повинні стягувати податковий збір для держави щоразу, коли хтось робить замовлення у вашому магазині (але, наприклад, для цифрових товарів у багатьох юрисдикціях діють деякі винятки).

Shopify допоможе вам автоматично вираховувати більшість податкових зборів, використовуючи дані про стандартні ставки податків з продажу по всьому світу. Тим не менш, вам не завадить дізнатися про це детальніше або звернутися до спеціаліста з оподаткування, щоб переконатися, що ви стягуєте правильну суму з продажу.

Ви можете скасувати податкові збори, якщо у вашому регіоні застосовуються особливі податкові правила, наприклад, оподатковуються лише конкретні товари або доставка.

Перейдіть до Settings > Taxes, щоб встановити регіон, для якого потрібно розраховувати податок. Тут можна змінити ставку податку, встановлену за умовчанням. Або вказати іншу ставку, якщо у вашому регіоні або до ваших товарів застосовуються особливі умови.

Оскільки Kinda Hot Sauce працює в Канаді, я встановив свою податкову ставку за замовчуванням для Канади. Якщо у вас є податковий номер, ви можете ввести його тут або зробити це пізніше. Щоб побачити, скільки податків ви зібрали, перейдіть до розділу Analytics > Reports.

Налаштування податкових зборів у магазині Shopify

Нічого з перерахованого вище не є порадою з оподаткування, і вам слід проконсультуватися з податковим фахівцем, якщо ви не впевнені в налаштуванні податкової ставки. Shopify не надає податкові звіти і не перераховує податки з продажу за вас.

Налаштування прийому платежів

Ми на фінальній стадії! Далі необхідно вирішити, як ваш магазин прийматиме платежі і як ви, власник магазину, отримуватимете оплату.

Перейдіть до Settings > Payments, щоб налаштувати послуги обробки платежів. Shopify спростив процес прийому усіх основних видів платежів за допомогою сервісу Shopify Payments. Якщо ви ведете бізнес в одній із схвалених країн та ваш бізнес не вважається забороненим, то ви можете активувати Shopify Payments одним кліком миші і не платити додатковий збір за транзакції. Тут ви можете вибрати більш ніж із 100 сервісів обробки платежів, а також запропонувати своїм клієнтам додаткові способи оплати, такі як PayPal.

Детальніше про платіжні системи Shopify та способи отримання оплати ви можете почитати у цій статті.

У своєму випадку я налаштував сервіс Shopify Payments шляхом введення власної юридичної та банківської інформації. Серед налаштувань Shopify Payments мені доступно:

  • Вибір способів оплати, які я хочу запропонувати своїм покупцям. Наприклад, різні кредитні картки (Visa, Mastercard) або швидкі способи оплати в один клік, такі як Apple Pay та Shop Pay. Shop Pay – сервіс, який дає можливість своїм користувачам сплачувати покупки в інтернет-магазинах в один клік, без необхідності щоразу вводити свої дані на сайтах.
  • Вибір різних валют. При включенні цієї опції покупці бачитимуть суму оплати у валюті своєї країни. Оскільки я продаю товари, в основному, в Канаді та США, я додав долар США та канадський долар до списку підтримуваних валют.
  • Графік виплат. Ви можете отримувати виплати щоденно, щотижня чи щомісяця.
  • Застосування додаткових заходів щодо запобігання шахрайству (таких, як перевірка CVV та поштового індексу, що, загалом, підвищить рівень безпеки).
  • Налаштувати, як буде відображатися мій інтернет-магазин у банківських виписках моїх клієнтів. Я зазначив "KINDAHOTSAUCE", щоб зробити свій бренд впізнаваним для своїх клієнтів у їх виписках за кредитними картками.

Валюту, в якій ви продаєте свої товари, можна встановити у розділі Settings > General. Я налаштував продаж у доларах США, оскільки це буде звичним як для американських, так і для канадських покупців.

Підготовка магазину до відкриття

Після виконаної роботи можна запускати інтернет-магазин прямо зараз, якщо ви до цього готові. Необхідно просто вимкнути захист теми паролем у розділі Online Store > Preferences, щоб перевернути табличку "Відкрито" на дверях свого магазину та впустити людей.

Якщо ви поспішаєте починати продавати, то ви можете пропустити деякі або всі наступні кроки і повернутися до них пізніше, коли у вас буде час.

Коли я все зробив, перед відкриттям я хотів переконатися, що мій магазин не тільки справить сильне перше враження і буде зручним для покупців під час запуску, але стане гарним місцем для початку маркетингу. Тому в цьому посібнику я додав ще трохи корисної інформації для вас.

Отже, ось останні кроки, які ми розглянемо:

  1. Додавання власного домену.
  2. Встановлення нових каналів продажу.
  3. Налаштування повідомлень електронною поштою/SMS (необов'язковий крок).
  4. Налаштування магазину для маркетингу (відстеження та аналітика).

Додавання домена

Купівля домену – це все одно, що купити шматочок землі в інтернеті. Саме тому його називають "веб-адресою".

Власний домен – це повністю брендований URL, що замінює той URL, який Shopify дає вашому інтернет-магазину за замовчуванням. Наприклад, ви можете купити доменне ім'я yourstore.com, щоб замінити домен yourstore.myshopify.com, отриманий від Shopify під час створення магазину.

В розділі Online Store > Domains за кілька секунд ви можете придбати свій домен безпосередньо через Shopify. Або ж можете перенести свій домен від іншого реєстратора та підключити його до свого магазину.

Оскільки у доменній зоні .com вибрана мною назва домену "KindaHotSauce" була вже зайнята, я вирішив купити домен у доменній зоні .shop безпосередньо через Shopify. KindaHotSauce.shop тепер став URL-адресою мого магазину.

Купівля нового домену в інтерфейсі Shopify-магазину

Відкриття нових каналів продажу

Однією з переваг використання платформи Shopify для ведення свого бізнесу є те, що ваш інтернет-магазин – лише один із багатьох каналів продажів, які ви можете використовувати для реалізації своєї продукції. Ви можете пропонувати товари своїм клієнтам там, де вони звикли проводити час. При цьому можна відстежувати свої товари, інвентарний запас та звітність в обліковому записі Shopify.

Хоча вам не потрібно відразу ж підключати всі ці канали, просто майте їх на увазі, коли будете готові вивчити нові способи представлення своєї продукції потрібним покупцям.

Не всі канали продажів можуть бути актуальними для вас, але ось деякі, на які варто звернути особливу увагу:

  • Shopify POS. Це рішення для роздрібних точок продажів, що дозволяє приймати платежі особисто та легко синхронізувати фізичні роздрібні продажі з вашим інтернет-магазином Shopify та інвентарним запасом продукції.
  • Соціальні мережі. Ви можете продавати свої товари через магазин Facebook на своїй сторінці Facebook, вказувати теги товарів у постах Instagram, Pinterest і т.д.
  • Торгові майданчики. Багато покупців розпочинають пошук товару на таких торгових майданчиках, як Amazon або eBay.
  • Канал Google. Google – найпопулярніша пошукова система у світі. За допомогою каналу Google ви можете запускати Google Shopping та безкоштовно розміщувати свої товари на вкладці Shopping у результатах пошуку Google.
  • Кнопка "Купити". Якщо у вас вже є сайт або блог, в якому ви хочете продавати свої товари, то можна створити канал продажу "Buy-button", щоб використати на своєму сайті функціонал купівлі товарів. За допомогою цього функціоналу ви зможете розміщувати свої товари на різних веб-сторінках, дозволяючи покупцям оформляти замовлення у своєму Shopify-магазині. Ви навіть можете створювати посилання, що ведуть прямо на сторінку оформлення замовлення. Такі посилання зручно відправляти конкретним покупцям, пропонуючи їм одразу перейти до оформлення замовлення обраних ними товарів.

Додавання каналів продажів у Shopify-магазині

Щоб додати новий канал продажів, достатньо натиснути кнопку "+" поруч із заголовком Sales channels. На цій сторінці ви можете переглянути повний список додатків з Shopify App Store, які пропонують різні канали продажів.

Після встановлення нових каналів продажів на сторінці кожного товару у блоці Product Availability Ви можете вибрати, на яких каналах потрібно пропонувати товар.

Я насамперед розглядав канали Facebook і Instagram, оскільки такий бренд як Kinda Hot Sauce значною мірою покладатиметься на маркетинг у соціальних мережах.

Налаштування повідомлень електронною поштою (необов'язково)

Шопіфай пропонує готові до використання автоматичні повідомлення електронною поштою та SMS, щоб клієнти вчасно дізнавалися про підтвердження замовлення, оновлення його статусу та багато іншого.

Я поки залишив ці налаштування у спокої, але якщо вам потрібно налаштувати їх з якоїсь причини (наприклад, щоб надсилати покупцям спеціальну інструкцію або щоб у кращому вигляді піднести свій бренд), то ви можете відредагувати ці повідомлення у розділі Settings > Notifications.

Шаблони повідомлень електронною поштою в Шопіфай-магазині

Підготовка магазину до маркетингу

Маркетинг для кожного бізнесу свій, але незалежно від вашої стратегії важливо якнайшвидше створити для нього правильний фундамент, щоб ви змогли отримати максимальну віддачу від своїх зусиль із залучення трафіку до свого магазину, коли впритул почнете займатися маркетингом.

Я хочу розповісти про основи маркетингових стратегій електронної комерції, які важливо знати початківцям-власникам магазинів.

Аналітика

Shopify Reports (у розділі Analytics > Reports) не тільки допомагає вам відстежувати трафік та продажі, що генеруються вашим магазином по всіх каналах продажів, але й служить скарбницею корисної інформації для покращення вашого бізнесу в перспективі.

Ви можете дізнатися, звідки надходить ваш трафік та продажі, загальний коефіцієнт конверсії вашого інтернет-магазину, трафік та продаж протягом певного часу та багато іншого.

Аналітичні звіти у Shopify-магазині

для більш детальної аналітики та гнучкої звітності ви можете безкоштовно встановити до свого магазину Google Analytics.

Facebook піксель

Чи відвідували ви коли-небудь інтернет-магазин, розглядали якийсь товар, але йшли, не купивши його, а потім, через кілька днів, бачили рекламу цього товару? Або колись ви бачили рекламу товару від компанії, про яку ви ніколи не чули, але здавалося, що цей товар створений спеціально для вас?

Це стало можливим завдяки інтелектуальному коду Facebook, який вивчає взаємодію людей з вашим брендом та сайтом – від лайків ваших постів у соціальних мережах до здійснення покупки. І дозволяє згодом персоналізувати вашу рекламу.

Код Facebook вивчає весь трафік, який ви направляєте до свого інтернет-магазину, тому якщо ви плануєте в майбутньому розміщувати рекламу на Facebook або Instagram, важливо встановити Facebook піксель (код відстеження) у свій магазин.

Ви можете отримати чіткі інструкції щодо його налаштування для вашого магазину Shopify, встановивши в магазин безкоштовний додаток Facebook Marketing (зверніть увагу, що цей процес вимагає від вас також створення сторінки Facebook та рекламного облікового запису Facebook для вашого бізнесу).

Оптимізація пошукових систем (SEO)

Багато покупців заходять у Google або інші пошукові системи в процесі покупки для пошуку товару, який вони побачили або почули від друзів, або для порівняння товарів перед покупкою.

Допомагаючи сторінкам вашого інтернет-магазину та вашим товарам з'являтися у результатах пошуку, ви можете безкоштовно створити пасивний потік релевантного трафіку. Однак для розвитку цього джерела трафіку потрібен час.

Ви можете закласти правильний фундамент для маркетингу за допомогою практики, яка називається пошуковою оптимізацією (SEO), з якою я вперше познайомився, коли створював товари та сторінки у своєму Shopify-магазині.

Є ще одна деталь вашого магазину, при роботі з якою вам слід пам'ятати про SEO. Це поля Title і Meta description, які можна знайти у розділі Settings > Preferences. Для Kinda Hot Sauce в назву інтернет-магазину я включив назву свого бренду, а в описі додав інформацію про свій бізнес. При цьому, я ґрунтувався на ключових словах, які люди можуть використовувати при пошуку тих товарів, які я продаю.

Ви можете використовувати безкоштовний інструмент дослідження ключових слів, наприклад, Ubersuggest або Keyword Surfer (розширення для Chrome), щоб оцінити, скільки разів на місяць люди вводять певний запит і які результати видає пошук разом із цим ключовим словом. Розраховані сервісами місячні обсяги пошуку не завжди точні на 100%, але варто розуміти, що чим популярніший пошуковий запит, тим вища його конкуренція.

Завжди пам'ятайте, що завдання пошукової системи – показати користувачеві найбільш релевантні результати, тому намагайтеся віддавати перевагу ключовим словам, які мають безпосереднє ставлення до вашого бізнесу.

Давайте на прикладі Kinda Hot Sauce зробимо деякі висновки, які можуть бути отримані в результаті навіть найпростішого дослідження ключових слів:

  • "Середньо-гострий соус" (medium hot sauce) і "м'який гострий соус" (mild hot sauce) мають 480 та 40 імовірних щомісячних пошукових запитів відповідно. Оскільки вони тісно пов'язані з тим, чим займається мій бізнес, я можу віддати їм пріоритет у заголовку та описі своєї домашньої сторінки.
  • Багато людей також шукають різні рецепти гострих страв (наприклад, "як приготувати хрусткі гострі крильця"), а це означає, що пізніше я можу створити блог для створення контенту за запитами, пов'язаними з рецептами, в яких використовується гострий соус.

Налаштування SEO (Title та Description мета-поля) для Shopify-магазину

Коли посиланням на мій магазин діляться у соціальних мережах або в месенджерах, я переконуюсь у тому, що мої маркетингові стратегії ефективні – я створюю сильне враження на потенційного покупця, який заходить до мого інтернет-магазину вперше.

ознайомтеся з чек-листом SEO, який може допомогти вашому магазину краще відображатися в релевантних результатах пошукових систем.

Старт вашого Шопіфай магазину

Тепер все готове до запуску! Чи ідеальним був мій магазин? Ні. Але я відчував, що він вже досить добрий, щоб починати витрачати час і гроші на його маркетинг. Також я прислухатимуся до відгуків знайомих і покупців, щоб згодом зробити його ще кращим.

Я зняв пароль з магазину (у розділі Settings> Preferences ) і почав розповідати світові про те, що я відкрив свій інтернет-магазин.


Подорож магазином Бравіна (Braveen) на цьому закінчується. Але для вас воно лише починається. Ось подальші кроки та ресурси, які допоможуть вам розвивати свій бізнес після запуску Shopify магазину:

    Часті питання про створення Shopify-магазину

    Чи можу я відкрити магазин Шопіфай, не маючи грошей?

    Найдешевші бізнес-моделі – це дропшипінг та друк принтів, але для продажу товарів необхідний інтернет-магазин. Ви можете придбати передплату на Shopify всього за 1 долар на день. Будь-який бізнес важко розпочинати без запасу грошей.

    Що я можу продавати в інтернеті, щоб заробити гроші?

    Ви можете продавати все, що завгодно: вироби ручної роботи, курси, послуги графічного дизайну, футболки з принтами та інший одяг, домашню випічку, біжутерію, косметику та багато іншого.

    Як відкрити магазин Shopify?

    Створити магазин Shopify; додайте товари, які хочете продавати; створіть основні сторінки для вашого магазину; виберіть тему та налаштуйте ваш інтернет-магазин. Потім налаштуйте параметри доставки, налаштуйте параметри оподаткування, налаштуйте платіжні служби, підготуйте магазин до відкриття. А потім запустіть його та почніть маркетингову кампанію магазину.

    Чи прибуткові онлайн-продажі?

    Так, сьогодні бути онлайн-продавцем вигідно. Понад 50% споживачів сьогодні вважають за краще купувати товари повсякденного попиту через інтернет. Щоб ваш інтернет-магазин став прибутковим, варто знайти свою нішу, залучити лояльну аудиторію та починати продавати товари за тією ціною, яку покупець готовий заплатити.

    Як відкрити магазин Shopify без наявності запасу товарів?

    Ви можете відкрити інтернет-магазин у якості дропшиппера або продавця друку принтів, що не потребує наявності товарних запасів.

    Зміст
    Як створити Shopify магазин: Відео-гайд, інструкція та реальний досвід
    Зміст